Borta bra men hemma Bäst.....

15 okt. 2008

Tillbaka till verkligheten

Idag börjar jag att jobba igen, varit ledig en hel vecka nu och tiden går för fort. Men samtidigt så jobbar jag bara ikväll och fredag dag så jag ska ju inte klaga, fast jag e ju inne på möte i morgon em snacka om drygt när man har ledig dag.
Igår var det återigen dax för Ernst träning, vi gick promenad i Osby och det gick mycket bra om man får säga det själv och ledaren i gruppen gav honom så mycket beröm så jag var stolt som en tupp.
Kan inte förklara hur mycket kärlek det finns för mina små varelser, älskar dem så mycket och man vet att de sviker aldrig en, älskar er E & E.

På fredag ska jag och M.A till Malmö till en kompis som ska firas det ska bli trevlig har inte träffat henne sedan M o H: bröllop.

Nu ska jag dra på ÖG tunikan och sticka bort och göra min kväll.

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: