Borta bra men hemma Bäst.....

19 okt. 2008

Grattis Älskling!!

Denna veckan har jag varit så självupptagen tycker jag, får så dåligt samvete av sånt. Var inte hos mamma när hon var nyopererad men var där igår klart, Jimpa fick hem sitt certificat häromdagen och har inte firat honom än, fy vilken hustru jag är. En blomma kunde han väl fått. Ahh hatar när jag e så här ego, ska köpa något STORT till honom istället, ja det ska jag göra för jag får allt jag pekar på alltid.

Menmen GRATTIS älskling ska stötta dig till 110 procent i ditt företag och du kommer komma långt det vet jag för så är deet när man har talet med sig.
Tycker mycket om när människor kämpar för sina drömmar och det har J gjort nu länge, och då menar jag kämpat därför är jag så stolt över honom.

Älskar dig vännen, ÄR SÅ STOLT, sa ju att du skulle klara provet!!!Puss

På återseende -MLE-

1 kommentar:

Emma sa...

ja FY vilken dålig fru du är!!!!