Borta bra men hemma Bäst.....

8 okt. 2008

pussisar

Imorgon drar jag och min älskade man till Paris ser fram emot detta något enormt. Allt e färdigpackat nu och inhandlat så nu är det bara att lämna boysen hos sin mormor i morgon sen bär det av.
Nu ska jag ut och cykla en runda, sen ska jag upp till mamma och tragga med henne, systra min och min älskade mormor.
På tal om mormor vill jag tacka henne för att hon ställer upp och har lillebror när jag o Ernst e på kurs och mamma för att hon har ernst när lillebror är på sin träning.

Nähä nu vill jag ge alla en kram så här på onsdagskvällen, skriver innan vi åker imorgon.

på återseende -MLE-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det fantastiskt underbart!! (Lägger till din blogg som länk från min, om det är okej?) :)

Emma sa...

Ha det så satans bra nu, era jävla gottegrisar, kramen