Borta bra men hemma Bäst.....

18 okt. 2008

Lycka

Kvällen igår var trevlig, jag och M tog tåget till Malmö från Kristianstad kl, 16.53 och var framme i Carros lägenhet vid 18.30. Det var trevligt att träffa henne igen och där var 8 andra tjejer oxå, så de va skoj. Tog bussen in till centrala Malmö IGEN för att å och äta, Italienskt, pasta med kyckling för mig med GRÄDDE mmm det var gotti.

Ikväll blir det lungt är rätt sleten nu eftersom jag inte somnade förän vid halv 2 och klockan ringde typ halv 9, då var det bara till att sätta fötterna på mattan och ta sig upp med håret ståendes åt höger, lovat Ozzian att följa med honom på sin ridskola..och självklart gör moster det. Han var såå duktig och jag var stolt, han har fått sin mosters stora intresse!!!Blir att jag går upp till mam med dogsen J jobbar em i helgen och det är = döden för mig, är så sällskapssjuk. Ska ge min mam blommor har dåligt samvete har ju inte varit hos henne sedan hon opererade något i gångarna i näsan....stackars mamma, kommer o tröstar dig ikväll..

Är överlycklig nu kan man handla på Gina Tricot på nätet, detta har jag väntat på länge eftersom vi inte har butiken i Kristianstad, tjohoo!!!!

Trevlig lördagskväll.

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: