Borta bra men hemma Bäst.....

14 okt. 2008

Hemma igen

Nu är vi hemma i Sverige igen efter en helt fantastisk resa, hela min kropp är full av harmoni och nyförälskelse. Tack älskade J för att du tog mig till detta paradis...
Här kommer lite bilder från vår tripp.

Jag o J på andra plan i Eifeltornet, tur att det var 45 min vänte tid att komma högst upp för innerst innen ville jag inte upp alls, grym höjdskräck :-)
Jag vandrar utanför Louvren, mäktigt ställe...
Tar en paus i kaoset, vad är då inte bättre än med en cappuchino från starbucks.
Utanför enorma Notre Dame
Under Eifeltornet.

Fler bilder kommer sen, bla på våra vänner vi träffade på Hard Rock cafe`, Justin från Alaska och hans date Julia från Ryssland, helt galna människor som vi hade såå skoj med sista kvällen. Synd att vi skulle hem dagen efter för de ville såå att vi skulle med till Disney world o gissa vem som mer ville det då??? Hm jo jag.

Skriver snart igen -MLE-

1 kommentar:

Emma sa...

Oh va ni har haft det mysigt, *avis*