Borta bra men hemma Bäst.....

24 okt. 2008

2 månader

Idag är det exakt 2 månader till julafton tjohoo vad tiden går, men imorgon fyller mosters store kille 8 år, fattar inte att tiden går så fort. Tänka sig att jag bara var 16 år när jag blev moster. Sjukt med tanke på att min syster kommer vara typ 55 när hon blir moster första gången hehe.
Nej jag känner mig inte så gammal, eller typ skit gammal jag blir sådär 25 nästa månad HJÄLP!! Är det normalt att ha åldersnoja redan??! Jaja jag lever livet ialla fall och det märks haha...Men åldersnoja det har jag på RIKTIGT!!Ahh

Nattinatti pussisar......


-MLE-

2 kommentarer:

Emma sa...

Men jag kommer alltid att va ung i sinnet, hihi

Anonym sa...

Nu kommer julen med stormsteg:)
Ska bli så mysigt att få julpynta!
Vadå 25 är väl ingen ålder?
Det är en SIFFRA!!!
Ha det gott