Borta bra men hemma Bäst.....

3 okt. 2008

Fredag igen

Jaja mötet på jobbet som skulle vara i em är nu inställt och för mig är det ju bra eftersom det är min lediga dag nu innan helgen.
Jag tänker cykla ner till Malin på Tusen Ting och fika ialla fall, kan ju inte sitta här och vänta på att tvätten ska bli klar.
Tvättar som attans nu eftersom jag jobbar hela helgen och mån tis sen åker vi på torsdag så det hinns ju liksom inte.
J har varit ledig några dagar nu så han har oxå pedat lite me tvätten, och man har haft mat på bordet varje dag man kommit hem från jobbet. En riktig hemmaman det tycker jag om :-).

Nähä nu ska jag slänga på mig make up och litta kläder sen drar jag.
Hörs lite senare.....
På återseende -MLE-

1 kommentar:

Anonym sa...

packa ner mig i er resväska är du snäll:)
//sandra