Borta bra men hemma Bäst.....

29 juni 2008

Över

Nu är jobbehelgen över och det säger jag med en suck, nu känner man att det snart e dax för lite semester men har endast 2 veckor kvar. Imorgon skulle vi egentligen åka till Tyskland men båtarna gick inte som vi ville eller nått så det blir Danmark istället, gött att handla upp förrådet lite ;-). I em har vi varit o firat lilla Malva som fyllt 2 kan inte förstå vart tiden tar vägen men man sj blir ju inte yngre heller hihi. Nu har alla de älsta kusinerna skaffat sina barn klart o nu e det bara jag kvar, men vi har ingen brådska o tänk vad hjälp man kan få av de andra barnen sen när man e sist så nått possitivt har man ju o se fram emot. Sitter o invänta systra min som ska komma hit på ett glas vin ikväll, alltid mysigt att ha henne i min närhet. Snart bär det av till Ydre oh vad jag längtar nu, nu får vi bara hoppas att vädergudarna är med oss ändå upp till Tranås!!! Trevlig kväll.....

Inga kommentarer: