Borta bra men hemma Bäst.....

10 juni 2008

Rosa är min färg


Möbelmagasinet heter det ju där vi var igår, vi gick där i en hel timme det var nästa så att de fick slänga ut oss hihi. Det var som att gå i en dröm när vi gick där. De hade inga stringhyllor som jag hoppats på men de hade så otroligt mycket annat fint. Jag hittade 6 utav dessa underbara rosa kopparna, var tvungen att ta dem för det stod nästa Emelie på dem. Jag hittade även två storblommiga stolar som jag ska ha ute i trädgården. Om vi nu ska vara rädda om miljön eftersom det just nu i vårt samhälle pratas så mycket om det då är det ett säkert kort att handla på second hand, jag bara älskar att återuppliva de fina gamla sakerna som folk är trötta på och som fortfarande har ett liv.

1 kommentar:

Zazza sa...

Vilka söt koppar. Håller med dig jag återandvänder oxå det mesta. Du ska bara se i kolonien. Det är ju jättekul att vara miljömedveten eller hur?