Borta bra men hemma Bäst.....

1 juni 2008

1 Juni...

Dagen idag har varit den längsta på mycket länge, har varit sååå dryg, inte för att det e dåligt väder det ska man inte skylla på o det får man inte klaga på (Älskar). J jobbar em det kan ju vara anledningen till att jag tycker så. Har ialla fall äntligen varit ute i trädgården och gjort vid framsidan och det var inte en dag för tidigt, det har legat över mig så länge nu men idag tog jag tag i det. Ska fortsätta med min älskling imorgon, roligare när man e 2.
Har suttit här vid datorn sen kl 17.30 oh shit e klockan så mycket jaja ialla fall så satt jag mig här då så nu har jag alltså suttit här i 4 timmar men det e ju ite så konstigt egentligen för nu är festprogrammet till bröllopet färdigt så visst har jag gjort något vettigt ialla fall ;-).

Kramis

Inga kommentarer: