Borta bra men hemma Bäst.....

5 juni 2008

Torsdag=Student

Ja idag tar min kusin Kalle studenten, nu är det inte många kvar i kusinskaran som har det kvar.
Ikväll ska vi ialla fall dit o fira den lille bäsen :-). Vädret e på topp oxå så det kan ju inta bli bättre för dem.
I dag e det 6 år sedan jag tog studenten o det e ju sjukt när man tänker på det, tiden går så himla fort. Vi hade oxå toppen väder den dagen nästan farligt varmt när man satt på champangefrukosten.
Tänk vad mycket man har varit med om sedan dess o tänk att jag har varit o jobbat på samma ställe i 6 år shit det känns inte så. Snart har man varit där i 10 år o man fyller bara 25 i år ojoj man kanske ska känna sig lite gammal ändå ;-).
Nu kallar duschen sen ska jag bort tillmormor o hjälpa henne med kläder till ikväll, (har ju blivit hennes lilla stylist nu ju haha) alltid kul att hjälpa till.
Återkommer med lite bilder imorgon på lilla studenten...hejhej

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ
TÄNKTE DET SAMMA ATT DET ÄR 10 ÅR SEDAN JAG TOG STUDENTEN OCH HAR VARIT PÅ SAMMA JOBB SEN DESS....TIDEN GÅR FORT...HIHI