Borta bra men hemma Bäst.....

2 juni 2008

Måndag igen!!!

Då var det alltså måndag igen o tiden bara går o går. Har fortsatt i trädgården med J på fm, vi var ute i ca 2 timmar sen var det alldeles för varmt så vi gick in o lunchade med lite sallad. La mig på dynerna til utemöblerna där Ernst brukar ligga o sova, där la jag mig o läste min bibel som kommer varje måndag ju "SOFIS MODE"!!!




Detta var min favorit i tidningen idag, från Forever21.com, den skulle hänga fint i min sommargarderob (vill ha!!!)
Beställde förresten denna klänningen härom dagen till bröllopet från H&M, enkel men fin tycker jag. Var inne o kollade idag jag beställde den för 349kr men nu kostar den 198kr, min tur javisst!!!Så jäkla typiskt....

2 kommentarer:

Emma sa...

HIHI ja du det är vår tur det!

Anonym sa...

hm fick med en massa kläder till flickorna idag och fick även reakatalogen med rejält nedsatta priser på mycket av det jag köpte....lite retsamt!!