Borta bra men hemma Bäst.....

23 juni 2008

Konstiga dag!!

Idag har varit en sådan dag som man bara vill glömma, har varit trött, ledsen o arg vartannat. HATAR när Jimpa jobbar em o jag HATAR när det regnar o jag HATAR när man inte har någon bil. Men jag Ernst o Eros gjorde det bästa av det ändå så vi lade oss på soffan o tittade på film sen sov vi alla tre som stockar...
Har precis ätit lite kvällsmat och det e ju inte heller kul att göra själv, nej hoppas att jag bara kan glömma denna dagen för det har inte varit någon mening med denna haha.

'''''Mysisarna på soffan'''''
'''''Kvällsmaten som bestod av ett fat risflingor o två sesam knäckebröd med avokado o citronpeppar och ett glas nyponsoppa'''''



PÖSS


2 kommentarer:

Emma sa...

jag har faktiskt en bil här, som bara står.

Anonym sa...

Den där dagen låter som en ren dröm för mig! Inga barn och kolla på film själv... Herregud vad skönt det skulle va. =)