Borta bra men hemma Bäst.....

10 juni 2008

En syster....

En syster är ett stöd och en hjälpande hand. Hon är bunden till dig med ett kärleksfullt band. Som lilla… eller stora…är hon dig ganska lik.Hon finns i många minnen och hon gör din levnad rik.Det känns tryggt att hon vet varifrån du kom, att hon ser vad du gör och att hon bryr sig om. Med henne kan du delabåde sorger och skratt…En syster är en gåva– en ovärderlig skatt. -Siv Andersson

**************************************************************
Emma du är min syster och det gör mig så glad, just att jag skulle få turen att få ha dig som den storasyster du är. En mer underbart rolig och snäll människa får man leta efter LÄNGE.
Att få se dig skratta är så ljuvligt, det är underbart. Önskar att alla hade en syster som du, då skulle världen vara utan krig och orättvisor. Du är inte bara min syster utan oxå min allra bästa vän, och det är jag evigt tacksam för. Älskar dig mer än ord finnes.......-Lillis

1 kommentar:

Emma sa...

Tack tack tack älskade du, detta behövde jag nu! puss på dig