Borta bra men hemma Bäst.....

9 juni 2008

Måndag igen...

Nu har systra min o pojkarna precis gått hem efter att ha varit här o ätit frukost med mig, E fick ett ryck och tyckte att vi skulle pula lite i vår trädgård så det gjorde vi. Jag klippte gräset oxå så nu blir nog J glad hihi.
Jag o E ska köra till Hanaskog sen till Svens (tror jag att det är). Ska se om vi hittar lite kul grejer till hemmen. Jag e ute efter en stringhylla i teak och med tidningshylla, hittade en på tradera o den la jag ju givetvis bud på men om jag inte får den då!? hm jaja. Jag älskar dessa möbler och MÅSTE bara ha sånt!! Får ju hoppas att de har sånt där.

Något annat jag oxå hoppas på är att kläderna kommer som vi beställt, måste ju ha dem tills på lördag annars får man hitta på någon nödlösning.

Pössen

1 kommentar:

Zazza sa...

Hoppas att ni hade tur och hittade något unikt till hemmen. Jag har det likadant med gamla grejer det är som om dom har en själ. Tycker att vi väntar till efter bröllopet med kameraväskan, Är det OK?