Borta bra men hemma Bäst.....

19 maj 2008

Trött...

Oj nu var det e tt tag sen man bloggade, men så är det när man inte alltid är på topp. Ibland känns det som om man har en stege och klättrar på, men efter varje steg man tagit uppåt så trillar en pinne av så när man e enda uppe på toppen så antingen får man stanna där eller så faller man ner igen, så känns mitt liv just nu.
Skulle bara lägga mig o vila en stund nu i em när J kört till jobbet men det slutade med att jag vaknade 4 timmar senare, tror att jag är rätt så trött av mig just nu, så e jag när jag inte e på G.
Men skönt var det ialla fall, man ska ju inte klaga man har det bra som kan gå o lägga sig när man vill;-).

Har precis ätit lite rester sen igår, jag hatar att vara hemma själv på kvällarna och äta själv finns inget tråkigare, men det var min favvomat vi hade igår, TACO mmmm älskar det skulle kunna leva på det faktiskt.

Nä om man inte skulle göra något vettigt nu när man slappat så länge.......See Ya

************Mina modeller:-)

Inga kommentarer: