Borta bra men hemma Bäst.....

25 maj 2008

Morsdag

Ja då var det morsdag igen o vi har varit i Glimåkra hos svärmor o fikat nu i em, vi hade köpt en super fin lykta med ett rosa ljus såklart hihi. hon blev glad som bara den.
Jag ska snart cykla upp till mam o mysa lite med henne, vi har lagt ihop till ett jätte fint halsband till henne, hoppas hon blir glad det hade jag blivit.


Denna dagen får mig att minnas en fruktansvärt jobbig tid, då jag väntade barn men misste det. Kan ju hända att det var länge sedan nu men det sitter fast i mitt huvud och det kommer det alltid att göra. Många som undrar om vi inte ska försöka igen men på något vis är jag nog rädd att det ska hända igen vilket faktiskt e helt normalt tror jag, men vi svarar att det blir när det blir för så e det ju.

Så jäkla ego, men jag bjuder på ett kort från igår då jag hade min nya skinnjacka o kjol.

Inga kommentarer: