Borta bra men hemma Bäst.....

8 maj 2008

Nya skor o myggbett......

Precis kommit hem från en timmes lång promenad tillsammans med Mamma o Ernst. Vi gick nere vid ån och det märks tydligt att värmen har kommit för nu har alla knott o myggägg kläckts, inget jag gillar alls, får lite smärre panik av det faktiskt.
Det märks oxå på min rygg att värmen är här, har legat och lukat i mina rabatter hela fm och fesultat blev RÖTT!! Ajaj säger jag bara!!
Körde in till Kristianstad och hämtade mamma på sitt jobb, var lite nervig eftersom jag inte visste vart jag skulle köra pga att det var poliser i hela stan efter ett rånförsök vid middagstid.
Men det gick bra var ju inte så farligt för jag skulle ju inte in till stan utan till polisstationen.

Köpt tre par nya skor idag, ett par ballerina, ett par höga sandaler och ett par silverpumps som jag ska ha när jag ska vara toastmadame på min kusins bröllop som nu börjar att närma sig med stormsteg.
***<3***

Inga kommentarer: