Borta bra men hemma Bäst.....

21 maj 2008

LLLÅÅÅNNNGGG Dag

Sitter här med Eros i mitt knä o väntar in J o Ernst som e ute o tar kvällsrundan.
Idag har det varit en lång dag på jobbet, skulle slutat kl 13.30 men sen hade vi möte till kl 16 så de va bara till att se glad o intresserad ut hihi. Var sleden som bara den när jag kom hem så middagen fick vänta till kl 7 o sen satt jag o mannen min o traggade säkert i en hel timme om allt mellan himmel o jord.
I morgon bär det av till Kristianstad med min lilla söta mormor ska hjälpa henne med kläder till M & H:s bröllop, sen på kvällen ska jag hem till just M & H för att styra upp en sista gång till bröllopet, det ska bli så roligt att se min älskade kusin gifta sig med sin livskamrat tror att det kommer komma en eller två tårar ner från min kind e så känslig när det gäller bröllop. Ännu roligare e ju att hon har förtroendet att sätta förvirrade mig som toastmadame, men det ska nog jag styra upp de me ;-).
Ikväll vill jag skicka en stor kram till min storasyster Emma, hon är min bästa vän och henne kan jag inte leva utan. Är så glad att just jag fick henne som syster (ja ni ska vara avundsjuka) för det finns inte många som henne. Ett hjärta av guld det har hon....Älskar dig så otroligt mycket, tack för att du får mig att inse att livet är värt att leva ändå.

HejSvej

2 kommentarer:

Emma sa...

tack älskade du!!!

♥Ida♥ sa...

Usch, de låter som att du sliter ut dig helt med all jobbande. Glöm inte o ta hand om dig själv med vännen. =) Jag tror du kommer bli en jätte bra toastmadame.. Kramar Ida