Borta bra men hemma Bäst.....

1 maj 2008

1 Maj

Igår slutade jag lite tidigare o begav mig bort till bron o tittade på bålet o mötte upp gänget o en traggig liten Melwin som skulle åka hem med moster :-). Vi stack sen upp till Thomassons o fikade o jag var trött som bara den men vi hängde på ett tag ändå. Körde sen upp o hämtade mam o T som var hos hennes kusin. Kl blev dock halv 2 innan jag kom i säng o sen var det bara till att gå upp när kl ringde 6. E just nu sleden som ett djur o önskar att jag snart kan ta igen mina timmar som jag förlorade i helgen :-). J hämtade mig på jobbet idag eftersom det regnade o sen skulle det ju handlas lite oxå inte roligt men det e ju ett måste det me. J har bjudit mig på köttgryta o pressad potatis ikväll o det var helt ljuvligt, tackar för detta, ja att jag slapp att stå i köket efter en lång dag på jobbet. Älskar dig min vän.

Ikväll blir det ryggläge på soffan o en hyrfilm kan ju inte bli bättre.

*******************************Kvällsmaten ikväll



*******************************Jag o Ernst från idag

1 kommentar:

Emma sa...

ja du har då en underbar man:-)