Borta bra men hemma Bäst.....

2 maj 2008

Helg!!!

Nu äntligen är det helg och jag o mannen e lediga tillsammans. Denna helgen ska vi spendera hemma bara o göra iordning i alla hörner, så man kan vara ute i trädgården på riktigt sen.
Ikväll blir det beställpizza o vin för nu ska jag verkligen hålla helg på riktigt, är så trött just nu att jag skulle kunna lägga mig rätt ner på golvet o somna direkt.

J han håller på att lära Eros att sitta här hemma o det e såå gulligt så. Han e så duktig vår lillprins, (eros då asså):-).
Nähä nu ska jag inte sitta här mer nu ska jag ut o gå en runda med Ernst så jag kan gå av arbetet ett tag, ska ju inte ta jobbet med hem sägs det ju men det kan jag inte låta bli just nu, ska som sagt ialla fall försöka gå av det inför helgen o dumpa det någonstans i skogen.

Trevlig helg kära läsare o på återseende........

Inga kommentarer: