Borta bra men hemma Bäst.....

7 maj 2008

sköna dag

SSSåååå lycklig att det är såå underbart väder just nu, man känner ju sig så mycket piggare när man stiger upp på morgonen och solen lyser in i sovrummet.
J o jag var ute i trädgården en stund innan han skulle börja jobba o jag skulle på möte, jag ville inte gå hemifrån ville bara vara med mina pojkar som betyder allt för mig.All kärlek till er...

Innan vi gick hemifrån idag så gjorde jag lite egen juice med OBH Nordicas juicemaskin som J fick av mina päron när han fyllde år, idag bestod den av banan äpplen o apelsiner och lite is såklart!!!

Nä nu kommer mannen min snart hem o då ska jag natta mig!!!FÖR NU E JAG TRÖTT!

*********************************Juicen från idag

*********************************Killarna hos mormor ikväll

Inga kommentarer: