Borta bra men hemma Bäst.....

12 nov. 2009

Nervös

Idag vaknade jag med lite fjärilar i magen, jag tänkte på sprutan som jag ska ta idag mot svininfluensan.
Jag kan ju inte påstå att jag älskar sprutor och nålar men det är ju ett måste.
Jag vill ju inte gå runt med ett tryne och en knorr på rumpan jag tror inte att det klär mig så bra så därför tvekar jag inte ett dugg på sprutan. Nej allvarligt så har jag faktiskt inte tvekat en enda gång under denna tiden, för mig är det självklart att man tar vaccinet, jag har inte bara mig sj att tänka på utan lille pyret i magen. Hade jag haft barn hade jag inte tvekat då heller, skulle aldrig kunna ha det på mitt samvete. Det är min åsikt vad gäller svininfluensan vaccinet, TA DET!

Nu ska jag mysa vidare på soffan...

På återseende -MLE-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska också vaccineras idag. För mig själv och för barnens skull!

MLE sa...

Ja det tycker jag är bra!!

Anonym sa...

Bra sagt. :)