Borta bra men hemma Bäst.....

10 nov. 2009

10 november

Underbara dag, det e precis vad jag har haft idag. Vid 9 tiden i morse hämtade jag upp min syster för en systersysteryster dag och den började hos farbror dr för min del och sen csk för provtagningar, inget allvarligt bara kolla upp mig eftersom vi har lite proppvarning i familjen. Jag är glad att de tar sådana saker på allvar.
Gick på stan och fönstershoppade lite och frossade i alla vackra ting särskillt julpyntet, nu vill jag ha JUL i vårt hus!
Vi åt lunch tillsammans på House of bagels där det blev chicken fenix som vanligt hihi.
Vi gick och köpte kakor och körde sen hem till vår mam på lite fika och en underbar pratstund.
Idag har jag en riktigt bra dag en pigg dag och så mycket inspiration i mitt lilla förvirrade huvud. Jag är så lycklig som har en frisk familj och friska människor runt mig och som förgyller vardagen för mig, kan inte må bättre. Livet är underbart, stanna upp en stund och bara NJUT!

Köpte ny basker i dag eftersom någon har lagt beslag på min andra, typ min mamma tihi..

Myket kärlek -MLE-



2 kommentarer:

Anonym sa...

kul att du har en bra dag, men du! du får ta tillbaka din basker.....
kram mam

Emma sa...

**SötNöt**