Borta bra men hemma Bäst.....

18 nov. 2009

Magen v 14


Jag och du i vecka 14, kärlek

12 kommentarer:

Lina sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅ vilken go liten mage!!!
Du är jätte fin!

Malin sa...

Fiiiiinaste magen! KRAMEN

Emma sa...

**Älskar er båda**

Anonym sa...

Ja du där är mycket god mat o godis, men som sagt var, passa på o njut kära lilla du.
Du är jätte gullig
puss mam

mio sa...

Grattis till bebis i magen! Känner verkligen igen det där att inte förstå att man ska bli mamma..det är otroligt, jag gör det inte än! Tror inte jag gör det heller förrän den lille verkligen ligger i min famn. Lycka till!

MLE sa...

***Tack söta nu***

Anonym sa...

det är en gosse<3

MLE sa...

vem är anonym? Skriv ditt namn e du snäll!-MLE-

Tea sa...

Grattis, söta lilla Emelie ^^

Malin sa...

Det e en FLICKA. Det vet jag. Pössen

Anonym sa...

Mysig liten mage =)
Grattis, Kramizar Emma

Anonym sa...

Vilken söt liten växande mage!
kram
Anette