Borta bra men hemma Bäst.....

3 nov. 2009

Dagens tankar

Jag mår så jäklar bra, mitt liv är som i en dröm just nu FAKTISKT om man får säga så. Jag gör precis vad jag känner för och jag sliter inte i onödan visst lite bekväm är jag allt men så här vill jag ha det och då blir det bara så för mig, ja ni förstår nog hur jag menar.
Det börjar smälta in sakta men säkert i mitt lilla huvud att jag och min älskade faktiskt ska ha barn nästa år. Jag påminns mest på kvällarna då min mage är så där lite extra gossigt svullen och när jag lägger mig på rygg i sängen börjar jag känna att det faktiskt putar ut lite längre ner.
Detta är ju så underbart, vilken resa jag är på, men jag vill inte att den ska gå för fort. Jag lovar att jag talar sanning när jag säger att trots allt illamående, alla hormoner, flåsande i trappor, huvudvärk, ja jag älskar att må illa,jag älskar att svänga, älskar att flåsa och lite huvudvärk har ingen dött av, ja för allt detta påminner mig om att du finns, finns inuti mig och det är ju det vi har väntat på i alla dessa år.
Vem du än är där inne så ska du veta att vi väntar här ute på dig, du är efterlängtad och det ska vi alltid bevisa för dig.

Jag älskar att leva, jag älskar detta..

På återseende -MLE-

5 kommentarer:

Emma sa...

<3 älskar dig med <3

Maria sa...

Va fint skrivet:-)..Önskar er all lycka på denna härliga resa. Kram

MLE sa...

Tack så mycket Maria -MLE-

Emma sa...

Gud va det är lååånnngggtttt mellan inläggen, man vill ju lässssssa!

Emma sa...

eller se på bilder ( om du inte har något att skriva)