Borta bra men hemma Bäst.....

22 nov. 2009

Min 26 årsdag idag!!


Vad är det för en dag jo det är födelsedag hurra hurra hurra. Tog lite sovmorgon idag efter en låång helg. Men dagen började ju faktiskt med frukost på sängen kl 7 av min man men sen somnade vi om och jag är lika hungrig nu så det blir frukost igen när han kommer hem från promenaden med hundarna.
Idag blir det bara en lugn dag eftersom jag firades i fredags och fick många fina paket. Igår var jag och Jimpa i stan och jag köpte mig en ny fin klocka och sen gosade vi lite bebis oxå hos min svägerska.
Ikväll blir det nog bio men min älskling, vi får se om ork finnes men nu på dagen blir det antik och samlarmarknad med min mammi.

Hoppas alla får en bra dag för denna dagen är den bästa, både födelsedag och namnsdag det ni!!

Puss o Kram -MLE-

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!
På din födelsedag + Namnsdag idag
lilla Nimnim ha en underbar dag.
Puss o kram Mam o TP

Emma sa...

grattis

MLE sa...

**Tack**