Borta bra men hemma Bäst.....

26 nov. 2009

Julinspiration o babbel


Gick in på hm.com och fick riktig julinspiration, min stora favorit är den fina badrumsmattan som hade legat fint inne på vår gäst toalett, me like..
Idag har jag semester ja i morgon oxå för den delen men idag ska här röjas känner att jag har mega energi och det gör mig såå glad. Ännu mer glad blir man ju när man tittar ut och ser den vackra solen skina, åh jag är så glad idag!!

Jag mår så bra just nu och att illamåendet har försvunnit tycker jag är så skönt, men en sak jag kan känna lite är att alla kvalster har ätit på mina kläder i garderoben och de är nu för små så det är ju mitt dagens-i-lands-problem om man säger så.
I helgen blir det en weekend för mig och min älskade man till Göteborg och liseberg på julmarknad, hotell och hotellFRUKOST!! som jag har längtat. Detta är vi värda och jag hoppas verkligen att de har badkar på hotellrummet! Åh mysfaktor:HÖG.
Min mammas älskade man ska ha våra små älsklingar och vi är så tacksamma att han finns och hjälper oss med detta så vi kan slappna av en hel helg tillsamman. Tack T, älskar dig!

Hoppas alla får en underbar Torsdag, det tänker jag ha !!

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: