Borta bra men hemma Bäst.....

7 maj 2010

Varför!? Mina Tankar...

Varför tänker jag så mycket på allt som ska hända och allt som har varit!?
Frågan är ju varför jag tänker så mycket överhuvudtaget, jag kan vakna på morgonen genomsvettig och få panik att jag inte ska hinna allt jag vill ska göras innan lillbebbe kommer. Frågorna är många och oroande för mig, blir ju trött bara genom att tänka så här mycket.

Tänker på att snart är vi inte ensamma längre, vi som är vana att vara ensamma vilket vi har varit nu i 8 år , hur ska det bli.
Hoppas att dessa tankar är normala, nu närmar jag ju mig förlossning och visst förbereder jag mig var dag som går och hoppas detta ska bli bra och att all oro släpper när jag har dig i min famn.

Mina tankar........

Trevlig fredagkväll -MLE-

2 kommentarer:

Emma sa...

**Kan nog intyga att det är helt normalt med såna tankar i slutet av graviditeten. Dom försvinner så fort lilla knytet ligger på ditt bröst. Puss på näsan, älskar dig/Emma**

Anonym sa...

Håller med Emma, dina tankar är helt normala, om några dagar har ni den lilla/lille hos Er och då lovar jag att alla tankar kommer att släppa och det kommer att kännas som om ni alltid har haft "honom" hos er....
Lycka till med allt och jag vet att du kommer att bli en helt underbar mamma!!!

All lycka//sandra