Borta bra men hemma Bäst.....

31 maj 2010

Måndag den siste maj

Måste bara börja att skriva att livet är underbart, jag känner mig som världens lyckligaste.
Idag fick vi sova till kl 10 vilket vi alla 3 behövde.
Idag blev det premiäråket med vagnen och vädret var perfekt kunde inte bli bättre, så vi rullade upp till Helmers moster och familj och myste med dem, kärlek.

Igår fick jag uppleva min första morsdag och den firades med frukost på sängen och paket, fick en ny dammsugare som jag velat ha länge och dessa vackra rosor av min son!!

På återseende -MLE-

4 kommentarer:

Emma sa...

**vi älskar mys, så kom flera gånger**

♥Ida♥ sa...

Ååh första turen med vagnen, alltid ett underbart minne man kommer se tillbaka på. =)

Anonym sa...

fick du med en dammsugare, årets morsdag-present

sandra

MLE sa...

Ja Sndra det fick jag wiii så kul! Helmer vet vad hans mor vill ha hihi