Borta bra men hemma Bäst.....

1 maj 2010

Lillbebbes första vrålåk!!

Ja igår var vi inne i kristianstad på Kids corner och hämtade vår vagn, en brun Brio Happy, såå nöjda är vi och den är redan färdigbäddad för den första turen =)
Vi fick lite andra grejer oxå med hem tack vare min fyndare till man, Kids corner firar 3 år idag och hade tjuvstartat ett 10 kronors ställ, ja allt på stället kostade endast 10 kronor och där hittade Jimpa en bärsele som har kostat 500, en barbarväska och 3 spöket laban örngott. Allt detta för 50 kronor, ja vad säger man, ibland har man allt tur =).


Hoppas alla hade en lika trevlig valborg som vi hade igår, firade med god mat och dryck med familjerna Thomasson! Tack för en mycket trevlig afton!
Nu ska jag göra mig iordning för ikväll ska vi till moster min och fira henne och gubben hennes!
Önskar er alla en trevlig 1 Maj.

-MLE-

5 kommentarer:

♥Ida♥ sa...

Vilken fin vagn ni köpt till den lille/lilla.. Där kommer er bebis säker sova gott o tryggt. =) Kram Ida

MLE sa...

Tack,Ja det hoppas jag oxå =)

Anonym sa...

Jättefin vagn! Man längtar ju inte mindre när den kommit....*mys*

Åh vilken fyndare din man var....helt perfekt.

Tack för trevligt sällskap igår.

kramar i massor
Anette

sofie sa...

Superfin vagn=) Här gillar vi med bruna vagnar hihi,

attans att man inte åkte till Kids Corner idag, hade planerat att köpa bilstol men hann ej, riktigt fina fynd ni hittade ju!

kam

MLE sa...

Anette- Nej det gör man ju verkligen inte, nu kan lillbebbarna komma tycker jag. Tack själv för en trevlig valborg!

Sofie- Ja brunt är superfint, jag tycker särskillt till svart chassi.

Trevlig söndag på er!!