Borta bra men hemma Bäst.....

15 maj 2010

En mycket speciell hund, men såå älskad!

God förmiddag!!
Inatt har jag sovit riktigt gott förutom att jag hade en mardröm att jorden skulle gå under och jag var så rädd och snusade mamma i hennes nacke för att minnas hennes doft, helt jäkla sjuk dröm men det kan bero på den dåliga filmen 2012 som vi såg igår kväll.

Vår lilla speciella hund vet nog inte riktigt att han är en hund, kan ju vara mitt fel =).
Han finns alltid vid min sida och lämnar mig aldrig, älskar dessa korten när han ligger på min mage..

Hoppas alla får en fin dag själv känns det som det blir mycket vila för min del när min man jobbar eftermiddag...

På återseende -MLE-

3 kommentarer:

Sandy sa...

Vet inte om jag kommenterat här innan, men kikar ofta in här... Vilken underbar bild på vovvsingen när han myser med magen =)

Emma sa...

**sötnöt**

MLE sa...

Tack så mycket Sandy, du är så välkommen in!!

Pussis på dig Emma