Borta bra men hemma Bäst.....

30 maj 2010

Mitt efterlängtade barn.

Nu är jag och Helmer änligen hemma från BB, det tog lite tid att få komma hem pga gulsoten han fick. Värdena var väldigt höga så det tog tid men nu är det bra och jag är glad att de upptäckte det så snabbt.
Livet är ju underbart vi har blivit föräldrar och vårt liv är nu komplett. Kan man få ha det bättre!?
Vårt älskade barn är så efterlängtat....
Imorgon är lille Helmer en vecka gammal och världens vackraste !

På återseende -MLE-

6 kommentarer:

Anonym sa...

Superduper grattis.....underbart söt son ni fått =)
Kramizar Emma

Zazza sa...

Vilken sötnos. Jag vill önska allt gott i framtiden med detta underverk. GRATTIS alla och G-moster kommer senare för att se lille Helmer.
Kramizar Zazza

Sandy sa...

Stort grattis till er lille gosse!

Emma sa...

Hjärtar, hjärtar, hjärtar

Madeléne sa...

grattis! vackra barn!

johanna med tyra och otto sa...

Grattis;) vet hur du känt det med gulsoten, min flicka fick också det och vi ar en vecka på neo och solade. Men som du sa är man tacksam att de upptäcker det tidigt!

kramar om er