Borta bra men hemma Bäst.....

13 maj 2010

Hejhej bloggen

Jaha då var det kristi himmelfärdsdagen idag men mannen min har jobbat och jag har bara suttit och ugglat som vanligt känns det som, sov till kl 11 så det var ju skönt.
Händer inte allt för mycket resten av dagen......


Igår var det jag som blev bjuden på mat här hemma, annars brukar det vara jag som lagar mat eftersom jag ändå går hemma. Mannen min bjöd på hemmagjorda hamburgare och det var lika gott som det ser ut!!

Nu tänkte jag göra ett litet test här inne, ni som läser min blogg! skulle inte ni kunna gissa Födelsedag och kön på vår LillBebbe, visst hade det varit skoj!? Tack för tipset Sandra!!! Kramen

På återseende
-MLE-

16 kommentarer:

♥Ida♥ sa...

Svårt att gissa men vi tror det blir en flicka som kommer den 26 Maj.. Har ni tänkt ut några namn än..? Kram Ida

Anonym sa...

lö 29 maj, tidig morgon och jag tror på en pojke. =)

Jenny sa...

Söndagen den 30 maj tittar det ut en liten flicka ;)

kram Jenny

Lotta sa...

den 27:e eftersom det är alice födelsedag.....tror att det blir en tjej som väger ca 3200 g... kramen!!

Anonym sa...

jag tror det blir en liten flicka söndagen den 23 maj=)

hoppas allt är bra med dig och magen=)

Kram Linda

Anonym sa...

Jag vill med gissa.....27 maj och det blir en flicka.

kram
Anette

Anonym sa...

Hmmmm....tror det blir en liten pojke den 28maj =)
Ha det gott vännen & lycka till när det är dax.
Kramizar Emma

Anonym sa...

Jag tror 26 maj och att det är en pojke! Lycka till!/ Kram

Anna Sjöberg

Emma sa...

** gud va kul! o jag säger som innan en lite kille den 29 maj, precis som du Elin, puss**

Anonym sa...

Den 27 Maj föds en gosse, ska jag gissa vikt så tror jag han väger 3800
//Kram sandra

Unknown sa...

Flicka 28e maj

Anonym sa...

flicka den 1 juni

Jacquline sa...

En pojke kommer ut lördagen den 29 maj :)

Anonym sa...

1 juni kl.05.40....det blir nog en liten gosse ;-) lycka till.

Emelie A

Maria sa...

Det blir en flicka på morgonen den 29e maj, 51 cm och 3400 gr!

/kram svägerskan

p.s
Charlie hoppas på en liten kille!

Anonym sa...

Tror det blir en pojke den 2 Juni. =)
Lycka till med det nya livet.=)