Borta bra men hemma Bäst.....

13 okt. 2009

Mat o trötta stunder

Oj kära tider vad seg jag är på att blogga just nu, kanske det kan bero på att mina lediga dagar går åt att sova och äta. Med tanke på ätandet kan det skrämma mig lite, jag e ju för fanken hungrig hela tiden och hur ska detta sluta!? Jag äter lite sen slumrar jag till en liten stund, när jag vaknar måste jag äta aahh jag blir galen.
Min syster frågade mig igår om jag var fixerad vid mat eftersom jag hela iden pratade om olika rätter och att ikea har nya menyer, då tänkte jag en stund efter oh my god de e ju så. Jag har blivit ett matvrak!!! Är det detta pyret behöver så äter jag gärna men jag behöver det pga mitt illamående så vi e nog kvitt hoppas jag!

Många har undrat vilken vecka vi är i och vi går in i vecka 8 på torsdag så det är ganska nytt, men jag är så lycklig och vill dela med mig av min lycka till de som vill läsa om den..

Snart ska jag bjuda syster på lite fika innan hon ska börja jobba, ingen är gladare än jag. Jag får ju ÄTA då .

På återseende -MLE-

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur det är att vara besatt av mat! Och tröttheten slipper du förhoppningsvis om några veckor... Den är hemsk.

MLE sa...

Tack det låter skönt att höra det från ngn annan.

Emma sa...

**klart ni ska njuta**

Anonym sa...

hej hjärtat!
Jag bara undrar en sak?
Vilken vecka är jag i?hihihi
Ät och sov o ha det så bra
Puss Puss Mam