Borta bra men hemma Bäst.....

28 okt. 2009

HejhejHej

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och i mitt huvud består det just nu bara av geggamojja. Inte ett rätt har jag, har nog hållit på för länge. Skulle slutat kl 2 men kom inte därifrån från klockan var kvart i 4.
Jag är inte alls van vid så långa dagar och det märks verkligen nu.
Jag ska göra mig iordning sen ska jag gå en runda med hundarna sen hälsa på mamma. Onsdagar betyder ensamma kvällar för mig eftersom J läser franska då, ibland är det skönt att vara själv men ibland vill jag bara inte vara det.

Nu är vi i vecka 11 och jag tycker att tiden bara springer iväg, bara det inte går för fort för jag vill verkligen njuta av varje sekund av min graviditet.
Något jag verkligen behöver i mitt liv ( så har jag alltid varit) är att ha ngt att se fram emot, allt blir mycket lättare då tycker jag.
Nu har jag en helg i Göteborg med min man att se fram emot, bara han och jag. Julmarknad på liseberg och hotell (och såklart hotellfrukosten).
Älskar Mam o T som är så snälla och tar hand om våra vargar medans vi är borta, en stor ros för det!!

Hoppas ni får en bra onsdagskväll med lite pinsamheter från Bonde Söker Fru tex.

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: