Borta bra men hemma Bäst.....

2 okt. 2009

God morgon

Fast jag har ju varit uppe en stund nu och fått i mig lite frukost och kaffe såklart.
Idag är det möte i em sen jobb ikväll sen är det 3 lediga dagar tillsammans med min älskling.

Tänka sig att som jag sagt innan att i år välkomnar jag verkligen hösten med öppna armar och det är väldigt ovanligt för att vara jag, är så glad och mår så bra så det kan ju bara bli en bra höst. För det andra så måste jag som alltid har höst deppan annars tänka positivt och inte gå och känna efter hur jag mår utan försöka intala mig sj att nu SKA jag må bra!





Jag och min syster fick vars ett sådant här armband utav vår mamma häromdagen, man kan köpa det på GuldFynd för 69.50 kr och allt går direkt till Bröstcancerfonden. Vi stödjer, gör ni?

-MLE-

4 kommentarer:

Emma sa...

Inte vi, mamma stödjer=)

MLE sa...

Vi bär det... dha

Anonym sa...

Jag tänkte köpa sådant till min syster i födelsedagspresent, men schhh, säg inget... ;)

MLE sa...

hihi nej jag lovar!