Borta bra men hemma Bäst.....

7 okt. 2009

Hej här kommer lite nytt

Det är med stor glädje och stor rädsla jag faktiskt skulle vilja berätta att vi 2 ska bli 3, med rädsla menar jag att med 2 missfall i bagaget är man ju inte så tuff just nu, men jag och min man har bestämt tillsammans att detta ska gå bra denna gången, med andra ord hoppas vi så innerligt.

Jag kan meddela att jag just nu mår som man förtjänar om man säger så hihi. Vad gör det, det är ju ett bra tecken!

Detta är en spännande resa som vi väntat på så länge, vill ni följa med är ni välkomna in hit när ni vill...

Jag är glad jag är mycket glad (och uppsvälld tihi)

På återseende -MLE-

21 kommentarer:

malin sa...

Äntligen kan man säga GRATTIS här!!! Love Ya

Lotta sa...

Säger som föregående...Stort grattis!!1 Vi håller både tår och fingrar här för att allt ska gå bra!!!

Anonym sa...

Grattis, nu kommer allt gå bra.
Kram från Ing-Marie

Emma sa...

**PUSS**

Anonym sa...

grattis till magen=)

kram Linda (gammal klasskompis från grundskolan)

♥Ida♥ sa...

Som jag har gått och hoppats för er skull. Stort grattis till magen. Ida me familj

tilda sa...

stort grattis. håller tummarna för er. när är det dags? kram madde

Anonym sa...

Hej. ett jätte stort grattis till er.. hur långt är det gånget nu?? kram sandra

Lina sa...

Hej.
Först GRATTIS!!!
Jag hoppas verkligen för er skull att det går bra denna gången..
Skickar massor med grattis kramar från oss...KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

Anonym sa...

Grattis grattis säger jag. Vad underbart! Hoppas nu allt går vägen och att du är rädd om dig.

Kram Diana (en gammal klasskompis till din syster Emma)

Anonym sa...

Åhh vad roligt....
när är den lilla/lille beräknad att komma till er???
Lycka till och ett jätte GRATTIS

Marie sa...

Önskar er all lycka...
Marie

Anonym sa...

Grattiiiiiiiiiiis!!!

blöblö sa...

Grattis=)
Hoppas det går vägen..
Kram Annika

MLE sa...

Tack alla söta för era gratulationer kramar MLE

Emma sa...

Jasså det är så här man ska skriva för att få kommetarer!!!!

Zazza sa...

Är jätteglad på era vägnar. Önskar all lycka till er alla. GRATTIS från moster Z

Maria sa...

GRATTIS GRATTIS!!! Håller tummarna att allt går vägen denna gången:-).

Anonym sa...

Åh vad glad jag blev!!
Vad roligt för er!!

Önskar er all lycka!!
Kramar
från oss alla i 2:a familjen Thomasson

sofie sa...

Åh GRATTIS!!!!

Såklart att det måste vara extra tufft för er med det i bagaget men jag håller tummarna hårt att det ska gå vägen denna gången=)=)
När är den lilla beräknad till?

Kram

Cilla sa...

Grattis Emmelie o Jimmy!!!!! Nu nästan bölar ja...............Åh, tänk att detta ä mitt FÖRSTA inlägg någonsin på någons blogg!!!! Har inte riktigt fattat hur man gör men dä va ju inte svårt! Ser verkligen fram emot å få följa er via bloggen framöver.Kram från oss i Ho Chi Minh.