Borta bra men hemma Bäst.....

22 okt. 2009

Ett gott skratt förlänger livet

Idag tyckte vi att det var dax att berätta för min systers pojkar att vi ska ha bebis. Tycker själv att jag var pedagogisk och hade tagit med kortet från ultraljudet så de kunde se.
Jag berättade under tiden som de tittade på kortet, Ozzian bara skruvade på sig och tittade stort på mig och gav mig hay five och Melwin frågade en sista gång,
M-ska ni ha bebis Emelie?
Jag-Ja det är det du ser på bilden.
M- Men det var väl på tiden!?

Haha vet inte om man ska skratta eller gråta men en sak är säkert och det är att min ena systerson faktiskt har blivit så stor att han faktiskt förstår mer än vad jag anar. Det är jag som inte kan förstå att det är 9 år sedan på söndag som han var en liten bebis, min älskade Melwin, tänk så mycket hjälp vi kommer få från dig, eller som han sa -jag ska hjälpa er när den har slutat skrika...

På återseende -MLE-

4 kommentarer:

Emma sa...

Dom berättade för Benza ikväll, så lyckliga=)

malin sa...

Haha.....Klokaste lilla "gubben" i Broby.

Lotta sa...

Härliga kommentarer..De är bara för goa!!!

Anonym sa...

ja, de är då för goa mina underbara barnbarn och tänk snart skall jag få ett litet gryn till,
gott,gotti,gottgott......

puss puss mam