Borta bra men hemma Bäst.....

21 okt. 2009

Hejhej

alla söta små vänner, hoppas ni har förståelse för att det ibland är lite tomt på nya inlägg här inne.
Jag mår som sagts innan som jag förtjänar och jag ska inte klaga för detta är såå spännande!!

Idag har vi varit inne på ett xtra ultraljud, gissa om jag var nervös innan vi kom in.
Helt i onödan för där låg en liten plutt med ett fint hjärta som slog för oss hihi....
när jag körde inom mammas jobb efteråt var hennes första kommentar när jag visade henne bilden på vårt underverk,- åh vad den är lik sin mormor, lika stort huvud. Haha hon är för rolig min mor!

Men ialla fall vi mår bra och det har aldrig känts så bra...åh lycka!!

Nu har jag lagt mig på soffan efter en fika och långpromenad med min älskade mormor, så nu ska det vilas en stund innan det blir städ..

På återseende -MLE-

1 kommentar:

Emma sa...

så roligt längtar till jag oxå får se imorgon, men du behöver inte städa för att jag kommer=)