Borta bra men hemma Bäst.....

12 apr. 2009

I kalendern står det 12

God Middag ala glada!
Idag är en sån dag som man alltid vill ha, inga måsten och man tar dagen som den kommer.
Hela helgen har gått snart och J är snart hemma igen, tiden går så fort att man knappt hinner med att tänka eller känna efter ibland.
Jag har bestämt mig att stanna upp ett tag och faktiskt bara vara jag och göra sådant som jag tycker är roligt, inte lätt alltid jag vet det men man kan väl få chansen att göra ett tappert försök ialla fall.
När jag vaknade i morse var det mulet och jag blev glad, what!? varför bli glad över att solen inte är framme? -Jag kan ta tag i tvätthögen som ligger på gungstolen och dammar en massa, får ju dåligt samvete om det är sol och jag är inne och gör något sådant. Solen kommer ju fram nu emellanåt och här sitter jag och kunde ju passat på att ta tvätten på fm men nejdå här fastnar man ju lätt som en plätt.

Jag har i alla fall lagt bud på ett par nya converseskor på tradera, tack gud för tradera!! nu återstår ju att vinna dem oxå!! om inte kommer det fler chanser....

Mitt hår är flottigt, ska ta en dusch sen SKA jag ta tag i tvätten, detta är ett löfte.

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: