Borta bra men hemma Bäst.....

6 apr. 2009

6 april

Älsklingen röjer i trädgården idag men en annan får sitta på en filt bredvid och bara titta på eftersom att jag e hemma från jobbet i dag och imorgon pga en fruktansvärd ryggont. Lika bra att vila upp den riktigt eftersom att jag har ett mycket tungt jobb och jag vill inte att det ska bli värre så att jag inte kan jobba alls.
Har alltid haft problem med min rygg sedan jag var lite, har en sne ryggrad och har funderat många ggr på att börja styrketräna men hallå JAG hehe, skämt o sido får nog ta tag i det snart om man ska palla tills man e 65!! Ok nu har det blivit lite värre eftersom jag har trillat men så känslig e jag hm.. onödigt vetande jag vet hehe....

Lite lek med bollen blev det oxå
Min vackra duktiga man..Älskar dig!

Ikväll e jag sugen på grillat IGEN, visst blir man det av det vackra vädret!!

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: