Borta bra men hemma Bäst.....

2 apr. 2009

2 April

Åh vilket underbart väder det blev idag oxå, när jag vaknade imorse var det dimmigt och mina förhoppningar var små för dagen men sen sade det bara pang och solen skiner som igår.
Nu får vi ju verkligen hoppas att våren är här och att den får stanna.

Som jag tidigare har skrivit om och som jag äntligen har fått tummarna loss att göra det är att jag har beställt sängkappan och det blev den från ellos. Nu är den här och jag ska sätta dit den idag och bilder kommer på resultatet.
Håller på att buda hem väggtexter på tradera oxå men vilket är lite svårare, har hållt på nu i flera dagar men det är alltid någon som kommer och "snor" dem framför mig :-D. Men jag ger mig inte jag ska ha en i sovrummet så är det bara....

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: