Borta bra men hemma Bäst.....

11 apr. 2009

Egentid=Rastlöstid

Underbara blå himmel och solsken, kan det bli ett bättre påskväder än så här? Som sagt så är jag ju själv hela påsken och visst känns det menmen huvudsaken är ju att J har en rolig helg och nästa gång är det kanske jag som drar.
Tycker ialla fall att jag har en massa att ta tag i här hemma men orken eller rättare sagt motivationen finns inte idag, precis kommit in från en stund av lite pillande i rabatterna men det var allt.
Får väl ta tag i något snart eller bara strunta i det och ta tillfället i akt och bara njuta av min egentid!? För så akut är det inte om jag ens har något jag behöver ta tag i eller det bara är något man säger för att man är rastlös och vill hitta på ngt kul, jaja vem vet allt blev flumigt hihi...

Får gå och kela med mina killar en stund kanske..

Ha en bra dag
På återseende -MLE-

Inga kommentarer: