Borta bra men hemma Bäst.....

9 apr. 2009

9 April en stund till

Jag har precis kommit hem från en helt underbar kväll hos mam o T, vi har ätit påsktallrik och druckit lite vin, tack för allt gott!!
Min lille man har lämnat mig!! Men bara över helgen ... han och några kompisar har åkt till Wales för att hälsa på en kompis föräldrar och bara gotta sig, just nu känns det skit men jag vet att man behöver lite egentid ibland och jag ska bara njuta av att vara själv en helg FAKTISKT. Jag e väldigt beroende av min man men både han och jag behöver längta lite, så borde alla göra ibland. vi är faktiskt väldigt noga med det både J och jag att just kunna göra lite skoj med vänner själva, just att få längta det tror vi på i vårt förhållande.

Nu ska jag gå och lägga mig i J:s säng, bläddra lite i mina nya tidningar och sen ska jag sova gott hoppas jag, ska upp tidigt jobbjobb i morrn men sen håller jag helg ;-).

GLAD PÅSK ALLA!!!

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: