Borta bra men hemma Bäst.....

25 apr. 2009

God Morgon Lördag

Vår eftermiddag igår var helt underbar, vi körde till Eko för att inhandla lite blommor men sortimentet var inte så bra, men en ros på stam köpte vi och en fin kruka. Jag är helt galen i betong så det blev en sådan kruka och ett litet hjärta.
Köpte ju en hel del annat oxå bla till våra små vänner, har letat efter sele till dem så det fick det bli.

Efter vårt besök där bar det vidare till Maxi, jag köpte 2 böcker,(ett måste nu när sommaren börjar komma). Har inte läst Magdalena Graafs bok än så den fick det bli och Säg det inte till någon, den är jag spänd på.

Kl 10 gick vi och la oss igår kväll helt slut efter dagen, men dagen avslutade vi med grillning men vår granne skrek till J att han inte skulle sätta igång grillen för vi skulle komma in till honom och grilla. Underbart att ha sådana grannar och att det blir så spontant. Tack för en underbart trevlig kväll.
Ska passa på att gå ut och plantera rosen nu innan det blir för varmt!

Trevlig lördag
På återseende -MLE-

3 kommentarer:

Emma sa...

den första boken är super bra, så börja med den=) Blir lite avis att du ska va i trädgården, det vill jag också. kram

Lotta sa...

Jag kan ju låna de böckerna utav dig sen... vilken tur med såna grannar....

MLE sa...

Emma- ja jag tänkte faktiskt börja med den oxå, e mega spänd på den. Tack för ditt mysiga besök idag!

Lotta- Ja absolut ska du låna dem sen, det e ju det man har grannar till!! hihi