Borta bra men hemma Bäst.....

18 dec. 2008

Trött med knäck i mungipan.

Underbara ljuvliga dag, dagen började ju dock inte så bra. T ringde o väckte mig från jobbet ja försovning igen. Det verkar som att Emelie behöver lite semester nu eller så kanske hon kan försöka att komma i säng tidigar på kvällarna, dock inte så lätt när alla kul debatter sänds sent som tusan o dom kan jag inte missa ju.
Men dagen blev bra ändå även om håret har varit lite på sne och även hela jag, bakat julgodis på jobbet, härligt att sprida doften till de gamla så de oxå kan känna julkänslor.

Min man envisas med att han ska ha vår snea barrlösa plastgran i år oxå men JAG VILL INTE!!! Vi ska hålla lillejulafon här hemma o då vill jag ha en riktig gran ju, men på söndag hoppas jag att han står här med en ändå, om jag ber riktigt snällt :-).

Nu e det dax för lite fläskpannkaka, gottis det ju.

Trevlig Torsdagkväll alla

-MLE-

Inga kommentarer: