Borta bra men hemma Bäst.....

3 dec. 2008

2 Dagar, sol igen

Underbara 2 lediga dagar tänkte jag ha nu, helgen ska jag tillbringa på jobbet. Det är dock min sista helg innan jul så det kommer inte bli jobbigt att gå dit precis ;-).
Solen tittar fram idag oxå och mina planer för dagen är dock att hälsa på Malin på Tusen Ting. Gå en runda med vovvsisarna i em och bara vara och ha lite ensamtid utan min man som ska jobba, skönt ibland men dötrist ibland oxå.
Nu vill jag bara köpa mina julklappar, finns det något som är så roligt som att handla presenter till andra?? Jag tycker det är såå roligt.

En liten detalj ivårt fönster, stjärnan fån min syster o änglen från min bror.

-MLE-

2 kommentarer:

Emma sa...

Nämen vilka fina syskon du har!

Anonym sa...

Vill också köpa julklappar... men det blir väl som vanligt för mig, att de blir köpta typ dagen innan. Jag är så usel på det där! Haha. :)