Borta bra men hemma Bäst.....

14 dec. 2008

Söndag fjortonde december

God morgon får jag väl säga, vaknade för en halvtimme sedan och tog helt enkelt en rejäl sovmorgon.
Idag ska jag bara vara hemma och få in lite mer jul i vårt älskade hus.
Min älskling jobbar fm så han e hemma vid halv tre så då hoppas jag på en god middag tillsammans och en mysig kväll med en långpromenad bla.

Tänk vad allt kan gå upp o ner, vissa dagar vill man bara packa en väska o dra för man e så trött på det "vanliga" livet, men andra dagar älskar jag dessa dagar över allt annat. Kan inte se ett liv utan J han är den som har varit min stöttepelare genom alla dessa år. Har varit med om nergång i vårt förhållande oxå men det tog vi oss igenom tillsammans som 2 starka människor, förlåta och gå vidare är vad det handlar om, älskar man varandra så gör man. Det är meningen med livet, älska glömma o förlåta.

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: