Borta bra men hemma Bäst.....

10 dec. 2008

Mina tankar mina känslor

Älskar denna tiden som vi är i just nu men hatar den lika mycket, den får mig att tänka allt för mycket och den får minnen att växa sig till liv som varit jobbigt i mitt liv.
Är inte mig själv just nu och tycker inte om det eftersom julen är mysig med allt glitter och alla ljus.

Går med en klump i halsen och gråten är nära hela tiden, kanske eftersom jag inte är så snäll mot nära o kära när jag mår såhär. Blir liksom en ond cirkel av livet.
Spelar ingen roll hur jag än gör så blir det fel, enligt mig då asså.

Vill se framåt men slutar alltid med att jag tar ett steg tillbaka helt omedvetet.

Tankarna....

-MLE-

1 kommentar:

Emma sa...

Nu tar du ett steg framåt, tänk på att snart är det jul o tomtenissarna springer o tittar i fönsterna, älskar dig kram